Firma MAKRO Cash&Carry Polska została partnerem 68. Światowego Kongresu AIESEC, w którym udział bierze ponad 1000 młodych ludzi z 126 krajów. Wydarzenie rozpoczęło się 14. sierpnia i potrwa 10 dni.
Ponad 1000 młodych osób pochodzących z 126 krajów przyjechało do Polski, aby wziąć udział w Światowym Kongresie AIESEC - największej międzynarodowej organizacji studenckiej.
Światowy Kongres AIESEC to zgromadzenie młodzieży, liderów opinii, przedsiębiorców oraz pionierów globalnego biznesu, które umożliwia dyskusję oraz wypracowanie nowych rozwiązań dla problemów z zakresu przedsiębiorczości, zrównoważonego rozwoju oraz różnorodności.
W ramach wydarzenia zorganizowany zostanie m.in. ,,Global YouthSpeak Forum” – platforma dialogu młodych ludzi ze światowymi liderami biznesu i ekspertami czy ,,Globalna Wioska” - ekspozycja najciekawszych elementów kultury, historii i tradycji państw biorących udział w Kongresie.
Podczas konferencji delegaci będą mieli możliwość spotkać się z największymi polskimi i międzynarodowymi firmami. Partnerem produktowym wydarzenia została sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://badaniamarketingowe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/makro-partnerem-68-swiatowego-kongresu-aiesec